Wednesday, June 23, 2010

::New Semester...New Timetable...New Hope::

Arrgghhh...semester baru ni aku dapat jadual baru la plak...makin byk lak tu...6 kelas...4 kelas tingkatan 2 dan 4 kelas tingkatan 1...12 masa..dah la 2 kelas tingkatan 2 tu aku x suka...ade je bebudak tu sakitkan ati aku...stress nyer...(kesabaran ke ada batasnya)....tetiba rasa sedih tgk jadual baru..tapi tu lah..aku kena hadapi jgk...chaiyok2 cikgu ni...pengorbanan tuh...pengorbanan seorg guru walaupon aku ni guru 2 alam..org lain keje guru jgk...masuk 7.30 balik kol 1...aku ni, pelik skit..masuk kol 8 balik kol 5..bilalah nasib guru media ni akan terbela...kawan2 guru media...jom kita "aja-aja fighting" hehehee...nk balik kol 2 cm org lain jgk....huhuhuhuuu....please...help us!.....

Belalah guru media.....

0 comments:

Post a Comment